AdWords tips en uitleg

Uitleg en tips over Google AdWords begrippen

Hieronder vindt u een lijst met specifieke AdWords begrippen en vaktermen. Wanneer u klikt op de link vindt u een duidelijke uitleg van Google Partner Paul Haarman.

Sommige van deze begrippen worden ook in bredere zin gebruikt in het vakgebied van internet marketing. Hier gaan we echter specifiek in op de betekenis van deze termen voor het Google AdWords advertentieplatform. Voor elk begrip vindt u handige AdWords tips.

Advertentiegroepen

Advertentievoorbeeld- en Diagnose

Advertentie extensies

AdWords campagne

AdWords uitbesteden of zelf doen

Callout extensies

CPC

CTR

Dagbudget

Display netwerk

Dynamische zoekadvertenties

Filters

Google Shopping

Highlight extensies

Hoe werkt Google AdWords?

Impressies

Kwaliteitsscore

Mijn Klantencentrum (MCC)

Optimalisatie AdWords

Remarketing

Sitelinks

Targeting

Uitbesteden AdWords of zelf doen

Vertoningen

Wijzigingsgeschiedenis

Zoeknetwerk adverteren

Zoektypen zoekwoorden

Zoekwoordplanner

 

Auteur

  • Paul Haarman

    Paul Haarman

    Paul Haarman is een specialist op het gebied van AIO & SEO en online adverteren. Hij richt zich met advies en uitvoering vooral op online vindbaarheid en online zichtbaarheid. Online vindbaarheid in AI platforms, AI zoekmachines en reguliere zoekmachines. Online zichtbaarheid via online adverteren met Google Ads, Meta, LinkedIn en andere platforms.
    Lees meer over mij op de Over Mij pagina
    Volg of maak een connectie met mij op LinkedIn
    Abonneer je op mijn YouTube kanaal: Online Marketing Podcast