Uitleg en tips over Google AdWords begrippen
Hieronder vindt u een lijst met specifieke AdWords begrippen en vaktermen. Wanneer u klikt op de link vindt u een duidelijke uitleg van Google Partner Paul Haarman.
Sommige van deze begrippen worden ook in bredere zin gebruikt in het vakgebied van internet marketing. Hier gaan we echter specifiek in op de betekenis van deze termen voor het Google AdWords advertentieplatform. Voor elk begrip vindt u handige AdWords tips.
Advertentiegroepen
Advertentievoorbeeld- en Diagnose
Advertentie extensies
AdWords campagne
AdWords uitbesteden of zelf doen
Callout extensies
CPC
CTR
Dagbudget
Display netwerk
Dynamische zoekadvertenties
Filters
Google Shopping
Highlight extensies
Hoe werkt Google AdWords?
Impressies
Kwaliteitsscore
Mijn Klantencentrum (MCC)
Optimalisatie AdWords
Remarketing
Sitelinks
Targeting
Uitbesteden AdWords of zelf doen
Vertoningen
Wijzigingsgeschiedenis
Zoeknetwerk adverteren
Zoektypen zoekwoorden
Zoekwoordplanner
-
Paul Haarman
Paul Haarman is een specialist op het gebied van AIO & SEO en online adverteren. Hij richt zich met advies en uitvoering vooral op online vindbaarheid en online zichtbaarheid. Online vindbaarheid in AI platforms, AI zoekmachines en reguliere zoekmachines. Online zichtbaarheid via online adverteren met Google Ads, Meta, LinkedIn en andere platforms.
Lees meer over mij op de Over Mij pagina
Volg of maak een connectie met mij op LinkedIn
Abonneer je op mijn YouTube kanaal: Online Marketing Podcast